Regulamin został sporządzony przez Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. (dalej: „Usługodawca”), określa zasady funkcjonowania hotelu i świadczenia usług hotelarskich, zasady dokonywania rezerwacji miejsca hotelowego oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną poprzez Serwis internetowy prowadzony pod adresem www.hotelmikolajki.pl. Usługodawca jest operatorem hotelu.
Gość oraz Usługodawca zobowiązani są do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu od chwili rozpoczęcia korzystania z Usług świadczonych przez Usługodawcę. Realizacja Usług oraz pobyt Gościa w hotelu odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie.
Gość - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna, która korzysta z Usług świadczonych przez Usługodawcę zgodnie z zapisami Regulaminu,
Usługi - każda z usług świadczona zgodnie z Regulaminem, w tym zwłaszcza usługi hotelarskie świadczone w ramach hotelu oraz usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach Serwisu,
Serwis - strona internetowa umożliwiająca rezerwację miejsca hotelowego on-line, za pomocą Systemu rezerwacyjnego.
Hotel posiada możliwość pobrania opłaty miejscowej w kwocie zgodnej z obowiązującymi przepisami.
1. Parkingi zewnętrzne dolny i górny są płatne, niestrzeżone.
2. Parkingi są zabezpieczone systemem monitoringu.
3. Parkingi przeznaczone są dla samochodów osobowych, vanów, autokarów.
4. Na terenie parkingów obowiązują powszechne zasady ruchu drogowego.
5. Na terenie parkingów obowiązuje prędkość maksymalna 5 km/h.
6. Parkingi czynne są całą dobę, siedem dni w tygodniu.
7. Korzystający z parkingów uprawniony jest do parkowania na dowolnym, nie objętym rezerwacją, miejscu parkingowym w ramach górnego lub dolnego parkingu w zależności od opcji jaką Gość wykupił lub posiada w ofercie pobytowej.
8. Korzystający z parkingów ma obowiązek zapoznania się oraz przestrzegania regulaminu parkingu.
9. Goście hotelowi mają obowiązek opuszczenia parkingów do godziny 12:00 w dniu wyjazdu z Hotelu. W przypadku wyjazdu po godzinie 12:00 kolejną dobę postoju uznaje się za rozpoczętą.
10. Dla Gości spoza hotelu legitymujących się dowodem zakupu usług w obiekcie w dniu postoju do 2 h parking bezpłatny.
11. Przy opuszczaniu parkingów, parkujący zobowiązany jest do dokonania opłaty należnej za korzystanie z postoju. Opłaty parkingowe pobierane są w recepcji hotelowej.
12. Korzystający z parkingu proszony jest o ograniczanie, do niezbędnego minimum, czasu pracy silnika samochodowego podczas postoju.
13. Pojazd przyjęty na parkingi musi zostać należycie zabezpieczony przez właściciela:
13.1 wyłączony silnik;
13.2 wyłączone światła oraz inne odbiorniki prądu za wyjątkiem zabezpieczeń alarmowych;
13.3. zamknięte okna i drzwi;
14. Na terenie parkingów obowiązuje zakaz:
14.1 spożywania alkoholu;
14.2 palenia tytoniu;
14.3 mycia pojazdów.
15. Dzieci mogą przebywać na terenie parkingów wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
16. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za szkody pojazdu parkującego, powstałe na skutek:
16.1 rażącego naruszenia zasad bezpieczeństwa ogólnego
i przeciwpożarowego przez korzystającego z parkingów;
16.2 przestępstwa lub wykroczenia dokonanego przez korzystającego
z parkingów;
16.3 uszkodzeń powstałych przed wprowadzeniem pojazdu na parkingi;
16.4 nie zabezpieczenia lub nienależytego zabezpieczenia pojazdu;
16.5 kierowania pojazdem przez właściciela lub upoważnionego kierowcę
w stanie nietrzeźwości, pod wpływem narkotyków lub innych środków odurzających;
16.6 kradzieży pozostawionych w pojeździe przedmiotów wartościowych, gotówki, papierów wartościowych, dokumentów itp.;
16.7 uszkodzenia pojazdu w trakcie manewrowania;
16.8 szkód objętych obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym;
16.9 kradzieży pojazdu oraz pozostawionych w nim rzeczy, jak również dodatkowego wyposażenia pojazdu;
16.10 działania sił wyższych takich jak: pożar, powódź, strajki, rozruchy, działania terrorystyczne itp.
17. Hotel może odmówić przyjęcia pojazdu na parkingi w przypadku:
17.1 braku wolnych miejsc parkingowych;
17.2 złego stanu technicznego pojazdu;
17.3 braku podania przyczyny.
Dyrektor hotelu
Tomasz Jagier
REGULAMIN POBYTU W HOTELU MIKOŁAJKI LEISURE&SPA ZE ZWIERZĘTAMI DOMOWYMI
Nieprzestrzeganie regulaminu skutkować będzie karą pieniężną w wysokości 500 zł
Dyrektor hotelu
Tomasz Jagier
Rezerwacja niedostępna
W celu zarezerwowania pobytu prosimy o kontakt z recepcją.