Hotel Mikołajki

Świąteczne spotkania dla firm

Miesiąc grudzień wprowadza wszystkich w niesamowity świąteczny nastrój. Nie tylko w naszych domach, ale też w firmach, instytucjach czy urzędach, w których pracujemy ten nastrój daje się wyczuć. Grudzień to idealny moment do wyrażenia wdzięczności dla swoich pracowników za Ich wysiłek i trud włożony w pracę w mijającym roku bądź dobra okazja do zorganizowania spotkania z klientami i podziękowanie im za dotychczasową owocną współpracę.

Hotel Mikołajki***** to wyjątkowe i niesamowicie trafione miejsce na organizację świątecznego spotkania biznesowego. To miejsce niebanalne, które z pewnością spodoba się zaproszonym przez Ciebie Gościom i na długo pozostanie w Ich pamięci.

Serdecznie zapraszamy!

 

Tylko teraz decydując się na organizację spotkania świątecznego możesz liczyć na atrakcyjną ofertę cenową:

  • pokój 1-osobowy już od 250 zł/dobę*,
  • pokój 2-osobowy już od 280 zł/dobę*,

 

  • kolacja serwowana już od 60 zł/os,
  • lunch serwowany już od 60 zł/os,
  • kolacja o charakterze wigilijnym już od 70 zł/os,
  • przerwa kawowa już od 18 zł/os,

 

  • sala konferencyjna – GRATIS,
  • sprzęt konferencyjny – flipchart, rzutnik (statyczny), ekran (statyczny), nagłośnienie, mikrofony – GRATIS,

 

  • sesje relaksacyjne, noce saun, eventy wellness szyte na miarę. Oferta SPA dla grup – wybrane zabiegi już od 100 zł,
  • parking – GRATIS.

 

Jako propozycje wypełnienia wolnego czasu polecamy:

  • nastrojowe wieczory kolędowe na żywo,
  • warsztaty winiarskie, warsztaty kulinarne z szefem kuchni, pokazy kuchni molekularnej,
  • wizytę Świętego Mikołaja,
  • świąteczny kulig mazurską okolicą,
  • zajęcia na stoku narciarskim zlokalizowanym ok 1 km od Hotelu Mikołajki*****,
  • atrakcyjne tematyczne programy integracyjne i wiele innych.

 

Do dyspozycji naszych Gości oddajemy:

  • zlokalizowane na środku jeziora na wyspie komfortowe i nowoczesne pokoje i apartamenty,
  • 3 sale konferencyjne z nieograniczoną możliwością adaptacji dzięki systemowi ruchomych ścian,
  • bankietową restaurację „Yachtova” z możliwością połączenia z salami konferencyjnymi,
  • restaurację a’la carte „New Island”,
  • klub „After Dark” z kręgielnią i bilardem – idealne miejsce na koncert czy dyskotekę,
  • 10 gabinetów zabiegowych w „Spa & Wellness Decus Aquae”,
  • strefę rekreacyjną w skład, której wchodzi basen z atrakcjami wodnymi, brodzik dla dzieci, jacuzzi oraz łaźnia parowa,
  • „Świat Saun” (sauna sucha, sauna Infra Red, sauna solna, łaźnia parowa, łaźnia aromatyczna, łaźnia błotna, słoneczna łączka, jacuzzi, prysznice wrażeń, misy do moczenia stóp, podgrzewane ławy),
  • przestronne lobby recepcyjne z możliwością aranżacji różnych ekspozycji jak np. zaparkowanie samochodu na prezentację,

 

Przyjedź i zobacz jak aura otaczającego hotel jeziora wpływa pozytywnie na wszelkie spotkania biznesowe, szkolenia i pobyty motywacyjne zorganizowane na Ptasiej Wyspie.

 

Złóż zapytanie do naszego Działu Sprzedaży

grupy@hotelmikolajki.pl

Tel. +48 87 420 60 31


 

* podane ceny pokoju zawierają śniadanie oraz strefę rekreacyjną i dotyczą zakwaterowania w pokojach Premium Twin. Wszystkie przedstawione powyżej ceny są cenami netto do których należy doliczyć podatek VAT. Propozycje cenowe odnoszą się do organizacji spotkania w miesiącu grudniu 2017.

 

 

Niniejszy dokument nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i następnych Kodeksu Cywilnego.

Rezerwacja online

Rezerwacja

Telefon:

+48 (87) 420 60 31

E-mail:
grupy@hotelmikolajki.pl